دفترچه ی یادداشت های من

خرید بک لینک
تست

دفترچه ی یادداشت های من...

ما را در سایت دفترچه ی یادداشت های من دنبال می‌کنید

برچسب: تمومش کن شهاب مظفری,تمومش کن سامان جلیلی,تمومش کن,تمومش کن بیا,تمومش کن سامان,تمومش کن خدا,تمومش کن بلک کتس,تمومش کن مهدی عبدلی,تمومش کن کامران مولایی,تمومش کن خدایا, نویسنده: بازدید: 21 تاريخ: جمعه 23 مهر 1395 ساعت: 18:01

10 اردیبهشت 95 شده و من 25 ساله...

خیلی شیکه که 95 شدم 25

25 سالگی سن شیکیه به نظرم.

سن شیکی برای دفاع کردن پایان نامه ارشد

سن شیکی برای رفتن مجدد سرکار

سن شیکی برای عروس شدن

دیشب دقیقأ همون ساعتی که به دنیا اومدم، مهمون داشتیم... یادم میمونه

دفترچه ی یادداشت های من...

ما را در سایت دفترچه ی یادداشت های من دنبال می‌کنید

برچسب: تولدم مبارک,تولدم مبارک نیست,تولدم مبارک به انگلیسی,تولدم مبارک غمگین,تولدم مبارک شعر,تولدم مبارک متن,تولدم مبارک اس ام اس,تولدت مبارک,تولدت مبارک عشقم,تولدت مبارک اندی, نویسنده: بازدید: 14 تاريخ: شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 9:27

میخوام کمی درد و دل کنم تو این پست.درد و دل همون غر زدنه که یکمی باکلاس شده...به نام خدامیخوام از دل یه دختر بگم...دلی که حرمت داره، دلی که دست هر کسی نباید داده باشه...دلی که باید حسابی مراقبش بود...دلی که بزرگترین سرمایه این دختره...دلی که باید مراقبش بود... نباید شکستش...دلی که نباید به بازریش گرفت....دلی که نباید تحقیرش کرد...دلی که نباید غرورش رو شکست...غرور دل میدونی چیه؟ همون اعتماد به نفس ه، این غرور نمیخواد خودخواه باشه فقط میخواد اعتماد به نفس داشته باشه...میخواد که دوست داشته بشه...دلی که نگران نگرانی دل مادر و پدرشه...دلی که نگران غرور پدرشه...دلی دفترچه ی یادداشت های من...

ما را در سایت دفترچه ی یادداشت های من دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 26 تاريخ: شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 9:27

گاهی به نرم خیلی پیچیده است، دنیا رو میگم...گاهی هم همه چیز ساده است، همه چیز نظم داره، هر چیزی علتی داره... علتی که خیلی ازت دور نیست...وقتی از بالا بهش نگاه کنی خیلی ساده میبینیش...وقتی این پایینی خیلی زور میزنی که به یه چیزی برسی، خیلی همه چیز سخت و پیچیده است...یکم که میگذره میبینی اصلأ اشتباه داشتی میدویدی... داشتی زور میزدی که چیزی رو بگیری که اصلأ واسه تو نبوده....تا حالا داشتم فک میکردم چرا نباشه؟ همش بالا و پایین میکردم، صغری کبری میچیدم و نتیجه میگرفتم و نتیجه نمیگرفتم و گیج میشدم و بی خیال میشدم.... امروز یهو به ذهنم رسید که اصلأ چرا باید باشه؟ و دفترچه ی یادداشت های من...

ما را در سایت دفترچه ی یادداشت های من دنبال می‌کنید

برچسب: اژدها وارد میشود,اژدها وارد مي شود,بروسلی اژدها وارد میشود,اژدها وارد می شود مانی حقیقی,اژدها وارد می شود دوبله فارسی,دانلود اژدها وارد میشود,دانلود فیلم اژدها وارد می شود,بازیگران اژدها وارد میشود,فیلم اژدها وارد میشود بروس لی,دانلود فیلم اژدها وارد میشود دوبله فارسی, نویسنده: بازدید: 33 تاريخ: شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 9:27

به حافظه فکر میکنم به هوش و به استعداد چند هفته ی پیش یک آزمون حافظه توی دانشگاه دادم، نتیجه جالب تر از چیزی بود که تصور میکردم. از نظر علمی چندین نوع حافظه وجود دارد، حافظه واژگان، حافظه... بعضی از انواع حافظه با زیاد شدن سن زیاد ضعیف میشوند. احتمال بروز آلزایمر با اندازه گیری آن حافظه قابل تشخیص است. یکی از انواع حافظه حافظه مهارتی است، برای سنجش این حافظه از فرد خواسته میشود چند کار ساده را انجام دهد و بعد فعل کارهایی که انجام داده است را بازگو کند. از بین همه انواع حافظه،.نمره من در این حافظه کمتر از حد نرمال بود. بعد که بیشتر فکر کردم دیدم در انجام بع دفترچه ی یادداشت های من...

ما را در سایت دفترچه ی یادداشت های من دنبال می‌کنید

برچسب: حافظه,حافظه ماهی,حافظه کوتاه مدت,حافظه گربه,حافظه برتر,حافظه تصویری,حافظه ssd چیست,حافظه ماهی قرمز,حافظه ssd,حافظه تاریخی, نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 9:27

زمان به آدم چیزهای زیادی یاد میده...مثلأ یاد میده که باید سرنوشت رو بسازه( اینواز یه فیلم یاد گرفتم. فیلم شاهزاده پارسی، شن های زمان)یاد میده که نباید ناامید باشینباید بزاری راحت روزات بگذره و تو فقط افسوس بخوری که پس خوشبختی کجاست؟میدونی چرا؟ چون خوشبختی دقیقأ همون جایی هست که تو هستی... همین نعمت های بزرگی که داریو چقد ناشکری اگه همه این نعمت ها رو نبینیاگه عشق رو توی خانواده ات حس نکنی...اگه قدر پدر و مادر و خواهر و برادرت رو ندونی...زیبایی یعنی چشمهای من، که خدا بهم هدیه داده...چشم هایی که زیر نور خورشید میدرخشن و روشن و روشن تر میشن...چشم هایی که دفترچه ی یادداشت های من...

ما را در سایت دفترچه ی یادداشت های من دنبال می‌کنید

برچسب: چشم ها را باید شست,چشمها را بايد شست,سهراب سپهری چشمها را باید شست,چشمها را باید شست جور دیگر باید,چشمها را باید شست عصار,چشم ها را باید شست از سهراب,چشمها را باید شست سپهری,متن چشم هارا باید شست,شعر چشم ها را بايد شست,شعر چشم هارا باید شست سهراب سپهری, نویسنده: بازدید: 4 تاريخ: شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 9:27

فقط آن چیزی را که دوست دارید باشید در ذهن خود راه دهید

دفترچه ی یادداشت های من...

ما را در سایت دفترچه ی یادداشت های من دنبال می‌کنید

برچسب: فکر بد,فکر بد نکن,فکر بد درباره خدا,فکر بد گناه است,فکر بد در نماز,فکر بد گناه,فکر بد در مورد دیگران,فکر بدنامی مکن,فكر بدون اله حاسبه,فکر بد نکنید, نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 9:27

همیشه اول مهر یه حس خاص داره.. حتی اگه دیگه به اون معنا دانشجوی سرکلاس برو نباشی... حداقل خوبیش اینه که هنوز دانشجویی و استفاده از خدمات مترو به مناسبت بازگشایی مدارس برات رایگانه..."ضمن تبریک به مناسبت بازگشایی مدارس به اطلاع می رساند استفاده از خدمات مترو برای دانشجویان با ارایه کارت دانشجویی و دانش آموزان با فرم مدرسه امروز رایگان می باشد."وقتی هر ایستگاه این جمله رو میشونی و خوشحالی که دقیقأ چند دقیقه قبل از ورودت به مترو مامانت بهت اس ام اس زده و خبر داده که امروز مترو رایگانه و وقتی با تعجب میبینی همه دارن کارت میزنن از خانم(!) مسوول چک کردن بلیط ه دفترچه ی یادداشت های من...

ما را در سایت دفترچه ی یادداشت های من دنبال می‌کنید

برچسب: اول مهر به میلادی,اول مهر,اول مهر روز بازگشایی مدارس,اول مهرجان لفيجو,اول مهر و بازگشایی مدارس,اول مهر اس ام اس,اول مهر شعر,اول مهر بازگشایی مدارس,اول مهر ماه,اول مهر ماه مدرسه, نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 9:27

صفحه بندی